Monday, August 23, 2010

Terus Berharap...

Manchester City 3 - Liverpool 0....

Sukar aku nak terima kenyataan tapi itu lah bola sepak. Apa-apa pun boleh terjadi(aku antara yang tak terkejut bila amri yahya boleh score masa malaysia lawan man u..woha!).

Liverpool tak main macam mereka main ketika lawan meriam karat last week. Pemain seperti glen johnson dan jovanovic sangat mengecewakan. Aku rasa mungkin sebab si sampah lucas main tu sebab liverpool kena ayam.
Apa-apa pun aku kagum permaianan semalam. Menarik dan berbaloi aku bangun sahur awal. Kredit harus diberikan kepada joe hart. Adam johnson, milner, micah richards, toure brothers, tevez sangat hebat.

fans liverpool masih setia dan aku masih berharap liverpool akan bangkit...

kepada semua peminat liverpool...teruskan sokongan anda......:)

peminat bola sepak,
dangdingdong

1 comment: