Sunday, August 15, 2010

Sesi pengenalan.

Salam bahagia.

Eh, macam nak baca berita RTM pula. Ok, my.footy.side adalah blog yang saya create untuk memenuhi tuntutan nafsu saya untuk menulis tentang bolasepak.

Sebenarnya idea untuk menulis blog bolasepak sudah lama saya fikirkan, sejak saya mula menulis di blog peribadi saya lagi. Tapi disebabkan masa tu tiada Internet access yang tetap, idea saya berkubur begitu sahaja.

Musim Liga Perdana Inggeris baharu saja bermula minggu ni. Sebagai sebuah liga yang dianggap paling berprestij di dunia, Liga Perdana Inggeris amat ditunggu-tunggu oleh para peminatnya di seluruh dunia. Tambahan pula demam Piala Dunia 2010 belum lagi kebah, jadi amat sesuailah untuk para peminat dijangkiti pula oleh demam Liga Perdana Inggeris.

Saya akui, saya bukanlah pakar dan tahu sangat tentang bolasepak. Tapi disebabkan passion yang tinggi terhadap bolasepak, saya mahu juga mendedikasikan satu blog untuk sukan paling diminati ini.

Ok, saya mahu tidur. Nantikan rebiu pertama saya esok, bila saya sudah mendapat capaian Internet yang lebih laju. (Ya, saya salah seorang pengguna Maxis Broadband yang super-lembab itu)

No comments:

Post a Comment