Sunday, August 29, 2010

The El-Nino Show...

Liverpool 1 - West Brom 0...

Boleh la dari tak memang langsung. Aku harap lepas nie Liverpool lebih konsisten. Dengan ada-nya rekrut baru raul meireles, aku harap akan bertambah la kekuatan Liverpool. Lepas nie game dengan birmingham. Seminggu kemudian jumpa man united. Harap-harap masa jumpa si setan merah tamau la jadi cap ayam brand lagi.

Sebenarnya game tadi aku tak tengok pun. Maklum la bulan puasa(bulan untuk beribadat la katakan..hehe). Tapi aku baca dan tengok highlight, aku yakin game tersebut membosankan. Maybe awal season lagi kot(sampai bila pun tatau..hailaa).

Sampai sekarang aku masih tatau apa input rekrut baru jovanovic. Dah tiga game, satu gol pun tarak. Kredit harus diberikan kepada the el-nino(the kid). Gol bro torres memang superb. Selain gol badut berbatov, aku yakin gol tersebut boleh dikategorikan antara gol terbaik untuk minggu nie.

Syabas juga kepada gerard dan bro kuyt.

gua yakin abang torres akan terus mengamuk lepas nie...

Ada juga perasaan iri hati dan busuk hati bila team lain boleh memang sampai 6 bijik...

peminat Liverpool yang sopan-santun,
dangdingdong

No comments:

Post a Comment