Wednesday, September 15, 2010

1,2,3,4,5 dan 6 tanpa belas dan balas.

1. Penalti bang. Dan sekali lagi Marouane Chamakh yang tolong dapatkan. Cesc Fabregas bubuh.

2. Brader Andrey Arshavin macam biasa, dari sebelah kiri dengan low drive shooting. Assist dari pemain Barcelona, Fabregas. Eh silap, bekas pemain Barcelona.

3. "Asyik-asyik kasi orang lain saja, aku pun nak score juga," kata Chamakh dalam hati. Hasil 1-2 pass dengan Jack Wilshere, Chamakh bubuh gol nombor 3. Saya rasa Wilshere adalah pemain berbakat besar dan jalan nak ke arah menjadi pemain bintang tu dah nampak dah. Tapi pada saya, Wilshere bukanlah the next Fabregas lagi. Mereka bermain dengan cara berbeza.

4. Gol luar biasa sikit. Fabregas score tu biasa, tapi score dengan kepala tu luar biasa. Assist dari Arshavin. "Ahh tak jadi pindah Barcelona la macam ni," getus Fabregas dalam hati.

Chamakh : Eh betui ka gua dengar lu nak pindah Barca ni?
Fabregas : Eh bila masa pulak gua cakap macam tu.Gua saja buat spekulasi kasi up sikit nama gua.

5. Carlos Vela yang masuk ganti Chamakh score untuk gol nombor 5. Uishh on-form ni. Hari tu dah sumbat sebijik, ni sumbat lagi.

6. Fabregas dapat bola, control dan pass ke Vela untuk gol ke 6. Amacam? 6 bijik tanpa balas dan belas.

Eh saya cari result game pasukan Liverpool tak jumpa pula. Rasa hairan pun ada. Adakah Liverpool masih cuti rehat sempena Aidilfitri?

No comments:

Post a Comment